ba7gar

ba7gar
ابحث واندهش بالنتائج

الثلاثاء، يونيو 03، 2014

Re:Fwd:

 

On Tue, 03 Jun 2014 00:19:07 +0200, <mats.stalnacke@bredband.net> wrote:

 

On Tue, 03 Jun 2014 00:15:13 +0200, wrote:

 

I am  Mrs. Zaynab Afifi, I need your help 
Contact me through Email: zaynab-kindheart2@outlook.com
for more information.

 

Hej

Tack för senast!

Har snabbt ögnat igenom Jonas bilder och hittat ett 20-tal guldkorn bla kungshögen samt en del som jag ska kolla texterna till imorgon.

Jag cyklade efter att jag varit hos er ner till ”fyllbacken” Folket där var givetvis nyfikna på vad jag skulle fotografera, dom hade sett arkeologer där i vintras och var oroliga. Så jag kom med glada nyheter: Platsen ska INTE bebyggas. När jag sa att jag kom från Täby hembygdsförening sa den ene: ”Vi har också en förening: Täby Hembränningsförening”  Jag hittade den ”nya” hålvägen och plåtade den del av gravfältet som FMIS felaktigt påstår vara ”utgävd och borttagen”. När jag skulle plåta den största gravhögen hoppade en hare in i bilden. Kul. Bilden föreställer RAÄ Täby 135:2.

 

Hälsningar/Leif

 

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يهمنا النقد البناء والرأي العام
أضف تعلقيك / لكن تذكر أن يديك سوف تتحاسب يوم القيامة

ابحث ba7gar وأندهش بالنتائج