ba7gar

ba7gar
ابحث واندهش بالنتائج

الاثنين، يونيو 09، 2014

Re:VB: SV:

 


عزيزي المستخدم البريد الإلكتروني، 


أنت الفائز من 880،000.00 دولار في  شركة سوني اليانصيب 


للمطالبة بإرسال رقم هاتفك والعمر والبلد.  


الرد على:  sony-operation@outlook.com


سوني الولايات المتحدة اليانصيب

 



Tack för samtalet igår Lotta! Bra att vi talas vid, även om du muttrar över att jag ringer till dig på dina föräldrars telefon. Jag ville försöka planera lite, jag har inte kunnat träffa vår son på en månad nu, och får inte ens besked om varför. (Jag misstänker dock att det beror på att Soc är väl medvetna om att du överklagat tingsrättens dom till Svea Hovrätt, och begärt inhibition, för att upphäva det övervakade umgänge jag tillkännts på 5 h/vecka av Stockholms tingsrätt.
 
Leif J har lovat att umänget ska komma igång nästa vecka avseende det umänge som han som myndighetschef svarar för att verkställa.
 
Jag tycker vi hann med mycket under våra 22 minuter.
 
Att planera via våra ombud är viktigt, och det kräver ändå input från oss, som planerar!
 
att umänget nu på söndag är den 19e, och inte den den 18e som felaktigt angivits
 
att jag ska träffa Linda och Co, och få träffa den nye umängespersonen nu den 22/6 i närvaro av min advokat
 
att mina föräldrar bokat av/om en resa till Söderhamn för att umänget ska kunna verkställas
 
Att Eskil är frisk och låg och sov   = posirivt
 
Att Eskil nog inte haft tredagarsfeber = positivt
 
Att han förmodligen bara haft allmän feber
 
Att ni inte varit hos vårdmottagning, eftersom han inte varit väldigt sjuk
 
Att du inte gett honom mer än en (1) rektoral alvedon (i vart fall bättre än två)
 
att vi bägge inväntar Svea hovrätts beslut, sannolikt beslut idag avseende begärd inhibition, att det strider mot Eskils behov att få umgås med sina pappa 2 h /vecka med en umängesperson, och 3 h/vecka med sina pappa i närvaro av sin farmor.
 

Eskils umänge med sin pappa från den 30/3 då tingsrätten förordnade umänge:

 

Vecka 14 Inställt av Soc, (efter att jag frågat om Eskils farmor fick närvara)

 

Vecka 15 Genomfört med Maggan och Marianne (i insatslägenhet)

 

Vecka 16 Inställt pga febertopp, som hade gått över kl 12, då jag besökte dina föräldrar

 

Vecka 17 Marianne+Eliabeth (i insatslägenhet)

 

Vecka 18 Marianne+Eliabeth (i insatslägenhet)

 

Vecka 19 Marianne+Eliabeth (i insatslägenhet)

 

Vecka 20 Marianne+Eliabeth (i insatslägenhet)

 

Vecka 21 inställt av Leif per sms den 20/5, (efter att han närvarat vid umgänget den 18/5.

 

Vecka 22 inställt av Linda per mejl genom hänvisning till Leifs sms.

 

Vecka 23 ingen verkställighet, ingen planering av Soc eller Charlotte avs "Socumänge"

              inställt umgänge Söndagen den 12/6 pga sjukdom

 

Vecka 24 ingen verkställighet, ingen planering av Soc eller Charlotte avs "Socumänge

              inställt kompensationsumgänge onsdagen den 15/6

 

Vecka 25 ingen verkställighet, ingen planering av Soc eller Charlotte avs "Socumänge"

 

               Umgänge på Askrikegatan om Eskil är frisk.

 

 

MVH

 

Sven

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يهمنا النقد البناء والرأي العام
أضف تعلقيك / لكن تذكر أن يديك سوف تتحاسب يوم القيامة

ابحث ba7gar وأندهش بالنتائج